tisdag 6 december 2011

Helt okej dag men inte mer

Jag kan börja med att gå in på det jag var inne på igår, Vågen. Jag har kommit på mer varför jag mår dåligt av den som jag glömde att skriva igår. Det är att jag känner att jag har kämpat med både träning och maten för att det skulle synas något på vågen. Men icke. Jag ligger på samma siffror som jag gjorde när jag vägde mig sisst. Vist, jag kanske ska vara glad att inte siffrorna har stigit. Men ändå. Så nu känner jag att jag behöver vägas av vågen på gymmet för där ser man mycket, mycket mer och annat. Där hoppas jag att annat har förändrats till det posetiva. Har det förändrats så kanske jag kan må bättre. För just nu är inget bra alls.

Sen har mamma och pappa varit på parterapi idag. Pratade med både dem var och en och dom har bokat ny tid. Blev glad när jag hörde det. Fick reda på en grej med som jag inte viste om heller. Men det är bra att det kom fram med.

Nu kan jag berätta att dagen idag har varit okej. Varit på FS. Gick sådär att cykla dit, men det gick bra.
Efter FS drog jag och två deltagare och fika. Sen drog jag hem och kolla på Dr.Qine. Orkade inte städa idag. Skulle ha gjort det, men.
Käkade innan det var dags för ett spinningspass. Det var jag, M och två till. Inte alls många. tyvärr. Efter passet skynda jag mig hem för att se på handboll. Tjejerna vann med 31-14 Gött!!!

Snart blir det sängen här.

Ha en bra onsdag alla mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar