måndag 5 december 2011

Snön är här!

Vakna med att solen sken ute och det var lite kallt ute. Härligt!:)

Idag har jag varit på FS. Det var bra där. Vi laga mat. Det blev grönsaksoppa med tjockpannkaka. Det var gott.
Ställde mig på vågen där som en kul grej tänkte jag. Men där tog jag fel. Det blev sen en jobbig grej. Blir såå arg på mig själv när jag gör saker som jag sen inte mår så bra av. Skulle vilja veta innan om jag kommer må bra av saker jag gör. Istället som det blev nu. Att jag gör en grejen som jag tror jag mår bra av. Men sen gör jag inte det.

Efter FS åkte jag och träna. Det gick la bra. Sen åkte jag hem och packa ur väskan och byte kläder. Nu för tiden har jag skitsvårt å välja vad jag ska ha på mig. Dom kläderna jag har på mig nu t.ex. var inget alls bra val. Så jag ska byta i morrn.

Åkte ner till stationen i rullisen där jag skulle gå på bussen. Men buss helvetet var försenat i ca 20min. Där försvann lite av min tro på västtrafik faktiskt. För jag annser att bussar ska vara i tid. Tåg har jag lärt mig att dom kan vara sena och blir inte förvånad om dom är det.

Kom i alla fall till dansen. Där blev det superskojigt:) dansade med H och några andra. Fick fikabröd som var gott och sen var det lottdragning. Men det blev en väldigt rolig fika, skoj:)

Kom ut och fick se att snön bara öste ner. Det var svinkallt ute!! Önskade då att det inte var lika mycket hemma i Mariestad. Men! Ack så fel jag hade! Vräckte lika mycket här. Tänkte att jag får säkert ringa mamma och pappa. Men jag bestämmde mig för att jag skulle testa att köra hem själv. Det gick faktiskt bra hem. Tur att jag är uppfostrad så att man ska testa själv innan man ber om hjälp. Istället för att ringa diräkt och inte änns försköka. Försöker man inte själv så blir man rätt bunden av andra och man växer inte som människa anser jag.

Jag hoppas att det inte snöar mer nu så att jag kan cykla till FS i morrn. Men jag tänker testa i morrn att cykla.

Jag ska nu se på nyheterna och sen blir det sängen.

Hoppas ni mina läsare har haft en bra måndag och att tisdagen blir med bra.
Ha det  bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar