tisdag 31 januari 2012

2 dagar

Igår:
Cykla jag till praktiken. Igår var det dags för öppen förskola. Jätteskoj är det. Då kommer det barn och förälldrar. Först är det lek. Sen är det sång och det sissta så är det fika. Det är alltid färskt bröd på måndagar. Så det är riktigt mummsigt :)

Efter jag hade käkat där på praktiken så drog jag till gymmet. Träningen gick bra. Men jag kännde att kroppen känndes lite seg. Blev med sittande och snacka med två st gymvänner med :). Sen var jag tvungen att dra in och duscha och göra i ordning mig. jag upptäckte då att klockan gick rätt snabbt. Så jag fick börja på att skynda på lite.

Kom hem, diska och käka lite.

Sen var det dags att ta på sig igen och gå ner och vänta på E-L. Hon skulle idag med på dansen. Hon kom och hon hämtade rullstolen. Sen packade vi in den i bilen och sen drog vi till Skövde.
Dansen var superskojig. E-L tog faktiskt några steg ;) och lärde sig snabbt tyckte jag ;). Under fikas gång så drack jag festis och skratta samtidigt. JAG LOVAR!!! Ingen bra kobination. Det upptäckte jag då. Det var några sek där som jag inte fick luft. Men som tur va så kom den tillbaka långsamt tack vare E-L:s hjälp. Jag vände mig åt henne och hon fick dunka mig i ryggen några ggr. Mådde lite illa med undertiden. Det blev bättre efter en stund. Skönt. Men det var läskigt som faan var det! och jag blev rädd.
Det var slut och vi åkte hemmåt.
Kom hem och vila lite och satte mig och chatta en stund innan det var dags för sängen.

Idag:
När jag vakna så kände jag mig ledsen. Förstog inte då varför....gick upp, gjorde i ordning mig. Efter en stund så kom jag på att det kunde vara chocken från igår som kom.
Jag åkte till FS. Där blev det frukost och snack. Jag tror inte att E-L hade sagt något om händelsen igår för sina arbetskamrater. Det var jag nästa hundra på att hon hade gjort.
Efter FS drog jag till praktiken. Där var det bra. Åkte sen hem. Villa lite och lite annat innan det var dags för träning.
Åkte lite sent, så på det visset så blev Jessi stressad. Men när jag kom dit så vart det lungt. Men det var svårt att varva ner efter stressen.
Spinningen gick bra och lika så power. Men skyndade mig efter passet för att komma hem till tv pogrammet "Mot alla ods".

Sitter nu och ser på tv och chattar. Snart blir det sängen.

Händelsen igår, svårt att släppa och är såå tacksam..... =)

Hoppas att humöret blir bättre i morrn på mig.

Ha det så bra läsare!
Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar