söndag 29 januari 2012

Sista dagen på denna helgen då

Hej läsare!

Ställde klockan igår och den ringde i morse. Men den blev snabbt avstäng :P men var till slut tvungen att gå upp med trötta ögon ;)
Det blev nämligen "sen nedgång i sängen igår och tidig uppgång" i morse, så ;)

Pappa kom och hämta mig vid tio. Sen åkte vi hem till dem.

Dit kom en vän till mig och hennes förälldrar. Vi har följts åt sen vi var jättesmå. Jättekul är det :). Vi fikade och prata. Trevligt var det.

Sen nar dom hade gott så fick jag mat hos mamma och pappa. Det blev fisk, potatis, sås och grönsaker. Riktigt gott var det! :)

Sen gav jag vi oss till farmor och farfar. Där blev det fika och prat.

När vi hade suttit där en stund så var jag tvungen att ge mig av. Så pappa skjutsa hem mig. När vi kom hem till mig så fixa han min lampa över spisen och jag byte om och packa väskan.
När pappa var klar och jag var klar så stack jag på spinning och han åkte hem.

Spinningen gick bra. Men när passet var slut så kände jag i kroppen att jag var trött. Det klart att det ska kännas efter ett spinningspass i kroppen. Men jag kände mig extra trött i kroppen efter passet ikväll. Vet inte varför.

Jag kom hem, packa ur väskan. gjorde lite käk som blev smothi med två tunnbröd med smör. Samtidigt kom tankar.
Det kom tankar om att jag måste anstränga och försvara mig när jag är hos farmor och farfar för att vissa att jag vet saker och att jag kan diskutera om saker m.m. Så jag mår inte bra när jag kommer därifrån och därför är inte jag där så ofta. Men det var bra att jag stack till gymmet ikväll. Komma till ett ställe som jag mår bra på. Då får jag lite posetivt i mig och kanske då inte deppa ihop totalt.

I morrn ska jag upp ganska tidigt. Så Ikväll blir det en tidig nedgång i sängen....hehe :)

I morrn händer det bara bra saker. Så jag hoppas att dagen i morrn blir en "må bra" dag.

Ha en bra måndag läsare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar