lördag 28 januari 2012

Stan och sysslingen

Hej läsare!

Idag intog jag stan. Där mötte jag en go gymvän S bland annat. Jag var på expert och kolla på MP3. Sen blev det att köpa skosnörren.
När jag hade gjort det så gick jag in på Vero Moda där jag hittade lite kläder och prova. Men blev till slut en t-schurt som har 3/4 ärm som jag köpte. Sen drog jag till ICA och handla lite.

När jag hade handlat drog jag hem och gjorde mat och greja. Sen satte jag mig i soffan och käka och kolla tv.

Efter en stund kom min syssling. Vi satte oss i köket och fika, prata och spela kort. Det var trevligt.

Ikväll åt jag smörgåstårtebit som jag köpte när jag handla. Men det var inge go. Mådde lite illa av den. Men nu gör jag inte det:).

Nu ser jag på "natt på museet 2" och chattar. Får se hur sent det blir idag innan det blir att inta sängen och sova.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar