fredag 27 januari 2012

Fy! Kallt ute *brrrr*

Kunde inte sova igår kväll. Låg och tänkte på en massa olika saker. Men när jag väl somna så sov jag gott tills jag vakna i morse skittidigt....jobbigt:(

Idag börja dagen med att jag drog till FS. Där var bara S och E-L där. Skönt tyckte jag att det bara var dem.
Faan! jag kan inte hålla masken!!! =) Jag blev avslöjad diräkt vad jag hade i mitt huvud som pågick. Faan! hehe =)

Efter FS drog jag till gymmet där var det dags för spinning. På passet var det faktsikt ganska mkt folk på. Det gick jättebra och jag hade en skitbra cykel :). Efter spinningen träna jag. Sen drog jag in och duscha och basta. Jag kände att det kändes i kroppen att jag inte hade tränat sen i måndags. Så det lä nog kännas i morrn med ;) hehe.

När jag var klar på gymmet så drog jag hem. Där gjorde jag mat och packa ur väskan. Sen satte jag mig å åt framför tven.

När maten var uppäten så drog jag och sola. Det var såå skönt! =) det spelas radio i högtalare ifrån solariet. Så det är såå skönt att ligga där i värmen och höra radion och bara vara...Ååå  underbart skönt =)

Solningen var avklarad så drog jag hem och gjorde i ordning mig för ikväll. Sen såg jag att det fanns tid att koppla av. Så jag satte mig vid datorn. Men självklart! krångla datorn! Min vän kom. Så jag stängde av datorn och vi drog iväg.

Först gick vi in på ICA för att köpa blommor. Sen drog vi å åt.
Vi delade på en pizza. Det var en av dom kryddigaste pizzerna jag hade ätit! men god var den.

När vi var klara så drog vi teatern där det skulle bli dags för revy. Vi satte oss på våra platser och vi hade fått kanon platser! =)

Revyn var superskojig och mycket trevlig.  När var det slut så gav jag blommorna till min vän J. Hon är med i revyn och sen hälsade jag på en som jag och min vän känner.

När vi var klara på teatern så drog vi hem till mig. Jag höll min vän sällskap till någon hämtade henne utanför mig. När skjutsen kom till henne så drog jag upp till mig.

Shit vad kallt det var ute!! Så när jag kom in så frös jag. Så nu sitter jag med en filt om mig och skriver här och chattar och har på tven.

Snart blir det sängen efter en superbra dag.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar