torsdag 26 januari 2012

FS dag

Idag var det upp tidigt. Åkte redan vid halv nio idag till FS. Där blev det frukost innan det var dags att dra med FS till en gympa hall.

Där spela vi bordtennis och badminton. Jag spela bordtennis. Det var kul. Men jag hade ju velat kunna spela badminton med. Men det är som det är.

Efter den lilla roliga grejen med FS så åkte jag och handla på ICA. Där var det väldigt rörligt. Men dom håller på att bygga om i hela butiken, så. Jag tror att det blir väldigt bra när det är färdigt byggt.

När jag var klar på ICA. Drog jag hem, packa upp mina varor och sen satte jag mig och käka och greja lite.

Sen blev det en film. Det blev "ICE AGE". Den är rolig. Kände att jag var trött, men kunde inte sova. Så det blev att chatta istället.

Ska snart sova. I morrn blir det förhoppningsvis en rolig och fullbokad dag :)

Ha det bra läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar