tisdag 24 januari 2012

Hemma dag idag

Igår börja min praktik. Var sjukt nervös. E-L skjutsa mig dit och hem.  Min praktik är i kyrkan.

Igår var det Öppna förskolan. Då kom det en massa barn och förälldrar dit. Dom lekte och vi sjöng en massa barnvisor. Sen vart det fika. Så det var tummen upp för första dagen på praktiken.

Kom hem. Käka. Vila. Sen iväg och träna. Kände i kroppen att det var jätteseg och kände jag inte alls ville gå. Men jag tvinga mig dit ändå och tog mig igenom pogrammet mitt.

Åkte hem en snabbis. Sen till bussen för att åka till Skövde och dansen.
Det var inte så många folk. Men skoj var det ändå=).

Åkte hem. Mötte min moster utanför porten. Vi tog ner rullisen till källaren. För att få in min cykel. Så den skulle tina lite.

Sen gick jag upp till mig. Satte mig och chatta lite. Sen vart det sängen.


Vakna i natt och fick ass ont i magen. Var tvungen att bege mig till toan. I morse vart det samma sak. Så jag ringde E-L och bad om råd. Rådet jag fick var att vara hemma. Det var nog ett bra beslut.
Så jag gick la mig igen.

Låg i sängen till halv tolv. Gjorde frukost och satte mig i soffan. I soffan har jag tillbringat idag. Men jag har fått i mig mat. Det är bra.

Nu ikväll känns det bättre faktiskt. Skönt.
Så jag hoppas att jag mår bra i morrn.

Ha det gött läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar