söndag 22 januari 2012

Helgen

Denna helgen har varit mycket lugn.

I fredags så var min mage lite crasy så jag fick avboka spinningen och åka hem ifrån FS och vila. Jag sov hela eftermiddagen.

Igår lördag blev det mycket tv tittande. först skidor och sen handboll. I handbollen gick det inget vidare. Tyvärr.
På kväll blev det med tv tittande, käka god mat och satt och chattande. Det blev inte så sent, men.

Idag har jag käkat brunch med vännen J. Det var en trevlig stund. Nu ikväll har jag varit iväg och kört spinning.

Fick reda på med att det dubbelpasset som vännen J har på tisdagar är fullt. Men det är ett pass innan det. Men det är på 45min. Så det är ju lite längre. Så jag vet inte hur jag ska göra. men jag har bokat mig på 45 passet. Så får vi se.

Jag är ganska nervös med. Börjar praktiken i morrn med. Får skjuts av E-L första dagen till praktiken. Så jag ska kanske lägga krut på pratiken och lägga träningen lite åt sidan denna veckan i alla fall. Men jag får se hur jag gör.

Den veckan som kommer är rätt full med. Så veckan som kommer blir som den blir känner jag.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar