torsdag 19 januari 2012

Trött dag

Idag var det en trött dag.

Jag tog mig till FS. Där blev det lite vila innan jag tog lite frukost. Idag hade dom hamnat i köket. Men sen blev det sofferna.

Min mage var inte riktigt bra på förmiddagen. Jobbigt. Men nu är den bra.
Det var lite svajigt på FS idag. Ibland lite avis. Men det vände till bra, så det var bra.

Efter FS åkte jag och handla lite. Dom håller på att bygga om hela affären. Så det är inte alls lätt att hitta de grejer man vill ha. Men jag hittade det mesta som jag kom ihåg då.

Jag åkte hem. Käka skaldjurs soppa med macka. Sen blev det att ringa samtal, kolla posten. Sen tv. Upptäckte att det var skidskytte på tv. Men då hade jag hade jag lagt mig under en filt så skönt och då hade jag svårt för att hålla ögonen öppna. Så jag stängde av tv och sov istället. Det var bra beslut tyckte jag.

När jag vakna så gick jag och diska, gjorde mat och la den i matlåder och tog lite kvällsmat till mig själv. Det blev mussli med mjölk.

Sen blev det handboll. Tyvärr så förlora Sverige mot Tyskland. Nyss var det "Biggest Loser" och nu är det nyheter på tven.

Snart blir det sängen. Jag hoppas att jag somnar snabbt så jag vaknar pigg och utvilad i morrn.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar