tisdag 17 januari 2012

Jag vet inte hur det har känts idag.....

Dagen börja idag med ett telefon samtal med E-L i sängen. Det lyfte mig lite. Men inte helt. Jag funderade på om jag skulle åka till FS eller inte. Men fick order om att göra det=)

Det var en bra order. För det kom en hel del mäniskor dit idag. Jätteskoj var det!=)
Efter FS drog jag till en video butik där jag hyrde "Smurfarna". Sen drog jag till ett café där en vän från FS satt. Så jag höll henne sällskap. När det var dags för henne att gå så drog jag hem.

Här hemma blev det mat, lite tv tittande, TSL tittande och post tittande. Efter det så blev det "Smurf" titt. Filmen var bra och gullig. Sen blev det att vila innan det var dags att förbereda och ladda.
Laddingen blev att käka lite, byta om och packa lite.

Sen var det dags att dra och lämna filmen och upp till gymmet. Känner mig så stressad jämt innan jag inser att jag inte behöver stressa. Skulle vilja ta det lungt. För jag vet att jag inte behöver stress. Skulle vilja inse tidigare att inte jag behöver stressa till gymmet när jag ska vara med på pass och annars med i vardagen.

Uppe på gymmet blev det spinning och power. Både spinningen och power kändes. Spinningen är det svårt att hålla igen när andra kör järnet och J har passet. Powern var det nytt pogram och på det nya övningar. Men skönt var det=)

Skynda mig hem. Hade träningskläder på mig hemifrån. När jag kom hem slängde jag mig i soffan för att slå på "Mot alla odds". Men samtidigt så var det handboll. Men jag valde att se på "Mot alla odds". Sen se på handbollen.
"Mot alla odds" var jäkligt bra pogram och gripande. Det är något jag kommer att följa hedan efter. Det handlar om 10st personer som har olika handikapp/hinder. De ska ta sig igenom Afrika med hjälp av en guide och en läkare. Så de får ju hjälpa varandra mycket. Det gripandet är ju att jag känner igen mig i vissa saker och roligt att dom visar ett sånt pogram för allmänheten. Förhoppningsvis får allmänheten en tanke. Men det är inte säkert, men hoppas.
I handbollen vann Sverige mot Tjeckien med 29-33. Gött!!!=)

Tankarna som jag hade igår finns forfarande kvar inom mig. Så jag kan fylla i ifrån gårdagens inägg att jag järna vill ha koll på vad som händer och vad som kommer att ske för annars blir det med jobbigt och oroande för mig. Det ingår i min skada som jag har men just detta syns inte.

För i morrn kommer jag inte komma tilll FS. För i morrn sker något annat roligt. Kanske ett snäpp roligare ändå;).......Händelserna i morrn kommer jag berätta i morrn eller så blir det på torsdag. Så ni får hålla er lite nyfikna;)

Ha det bra läsare!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar