måndag 16 januari 2012

Förändringar = Jobbigt = Läskigt :S

Hej läsare!

Dagen börja med att jag och E-L besökte en praktikplats åt mig. Det är på svenska kyrkan. Så jag kommer att vara på tre ställen här istan.
Efter besöket skjutsa hon hem mig. Hemma var det dö trist plus att tankarna börja komma då med. De tankarna handlade om att Förändring kom i kapp mig. Jag tycker stora förändringar i vardagen är jobbiga och läskiga. Men jag vet att bara jag kommer över tröskeln och kommer igång med praktiken. Så är det ingenting sen. Men det är bara nu innan som det är läskigt och jobbigt. Jag tror detta ingår i min skada. Att jag inte gillar som sagt stora förändringar i vardagen utan jag vill ha det som det är för då är jag trygg och mår bra.
Försökte få tag på E-L. Men jag fick inte det. Så jag hoppas på bra resultat i morrn.
Det räcker med att jag har tänkt äta lunch hemma och någon ringer kanske strax innan jag ska sätta in maten i mikron och frågar om jag vill äta ute. Då blir det tillomed kaos i huvudet för mig för då blir det inte som jag har tänkt mig och en lite förändring.

Men jag hoppas att E-L ger det stöd som jag fick av henne när jag var PEC. Känner mig osäker på den punkten också.

Tog mig i alla fall till gymmet idag på eftermiddagen. J kom fram och hon såg att jag inte var jag. Så då berättade jag för henne farför inte jag var jag. Så det kändes skönt att få berätta det för henne.
Tänkte jag skulle duscha på gymmet som jag alltid gör. Då upptäckte jag att jag inte hade någon handuk med mig. Så det var bara att ta på sig kläder. Sen dra in på ICA innan det blev att åka hem och duscha. Kände mig då lite stressad.
Men jag kunde lungt sen sätta mig och käka lite innan det var dags att dra iväg igen.

Drog jag iväg till Skövde med bussen till dansen.
På dansen var det bra. Hade ju iklart tankar på annat håll då. 

Ska snart krypa ner i sängen och hoppas på några timmars sömn i alla fall.
Jag hoppas såå att dagen i morrn blir bra.

Ha det skönt läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar