tisdag 3 januari 2012

Mått bra, men besviken nu

Ställde idag kl på tio i åtta. Gick upp fem över åtta. Gjorde i ordning mig. Prova den nya fundtioen. Den funka bra. Sen var det dax att dra till FS. Tiden idag från att jag gick upp till att jag var färdig för att åka till FS timade jag väldigt bra. Skönt.

Gick ur dörren och upptäckte att trappuppgången var kålsvart. Så jag fick öppna dörren igen, tända i halen här, sätta i nyckeln, släcka i halen, stänga dörren och låsa. Det funka.

Kom till FS. Där blev det frukost, och snack. Prottestera att det inte fanns te vatten. Så jag värmde min kopp i mikron. Men jag fick ge mig för tydligen fanns det te vatten i en te kanna....hehe:).....Blev lite ensam snack med E-L med. Vi är experta på att prata. En timma för oss är ingenting!! Men idag hade vi inte den tiden, så jag fick inte fram allt, men ganska allt i alla fall, så det känndes bra ändå.

Vid tolv drog jag hem. Ringde farmor för hon fyller idag 72år. Snacka lite med henne. Sen blev det mat. Det blev korv, stuvade makaroner och grönsaker. Gott var det. Men shit vad stuvade makaroner är mättande!
Efter att maten hade blivit uppäten och vila lite så drog jag igång att städa. Hade med tidigare satt på en tvättmaskin.
När jag hade städat klart så blev det en tupplur i soffan. Gött var det:)

Sen var det dags att ta tag i tvätten som hade tvättats, byta om och göra lite käk. Det blev musli med yoggi.
Vid sex drog jag till gymmet. Jag bytte om, gick in till gruppträningsrummet för att ställa upp för power. Sen in i spinningsalen för att ställa in cykeln.

Passet börja bra. Men sen hände det som INTE FÅR HÄNDA!!! Jag tappa fästet på trampen och ramla i mellan. Blev skitbesiken på mig själv och tanken om att "Jag kanske ska sluta att köra spinning" kom upp. Satt dessutom mitten och längst fram, så.  Hon som satt brevid fråga mig hur det gick och hon sa med att hon blev rädd när hon såg mig. Snällt av henne. Min vän J som körde passet kom snabbt till mig och fråga hur det gick. Jag satte mig upp på cykeln och börja köra igen.
När passet var slut fick jag en go kram av J:)<3
Varför jag tappade fotfäster idag var nog att jag var övertaggad, ivrig och hade inte riktigt konstration då.


Sen var det dags för power. Det gick bra. Men var forfarande besviken på mig själv.
Efter powerpasset tog jag och J sällskap ut och då sa jag att jag hade funderingar på att sluta. Då protesterade hon!:) Go hon:)

jag gick in, bytte om, duscha och stack hem.
Här hemma blev det packa ur väskan och satte mig vid tv med en bannan och nu skriver jag här.

Känns så typsikt att när det blir vardag så börjar hjärnan att arbeta igen med tankar och det händer saker igen som inte alls känns bra. När det var lite ledigt och trevligt. Då var min hjärna lugn av tankar och det flöt på bra. Så jag jag FÖRSTÅR INTE!!!! Men det är väl inte meningen heller. Jag vet inte.

Det som hände ikväll. Det tror jag att jag kommer över ganska snabbt. I morrn kanske det är borta:). Så ni behöver inte vara oroliga.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar