tisdag 3 januari 2012

Saknad i uppväxten......

Det är en sak som jag har kommit på som jag har saknat i min växt uppväxt. Det är att få en KRAM av mina förälldrar. Mamma är inte den som kramar om en helt spontant. I så fall ska det vara vid speciella tillfällen som t.ex. när jag fyllde 20 och när jag fick reda på min sjukdom. Då tror jag att hon gav mig en kram. Pappa är hälst en person jag inte kramas med. Men med mina syskon J och L kan jag kramas med. Inte V för hon är som mamma.
En kram tycker jag betyder att man gillar personen lite extra mycket.
Så ibland länktar jag efter att få en kram. Behöver inte få det av en kille. Utan det går bra med en tjej med. Kan ibland tänka när jag ska träffa J eller E eller L eller J att jag vil ha en kram av dem eller att jag vill ge dem en kram. Men ibland blir det så och ibland blir det inte så. Beror på hur kännslan känns i mellan mig och personen.
EN KRAM FÖR MIG BETYDER MER ÄN TUSEN ORD. Det stämmer tycker jag:)<3

En liten tanke som jag har kommit på.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar