fredag 6 januari 2012

Vilken dag!

Vakna och trodde att klockan bara var vid halv åtta tiden eftersom att inte radioklockan inte hade ringt. Men när jag vände mig om och såg tiden som stod på 8.55. Då studsa jag upp. Fick bara en tanke i huvudet "skriv ett sms till E-L". Så det gjorde jag. Sen gjorde jag i ordning mig och tog på mig snabbt och sen tack jag iväg. Som tur är det ju frukost på FS på torsdagar. Så det går ju ganska snabbt då.

Jag var på FS ca 9.15. Det tyckte jag var jäkligt bra gjort. Men jag kände ju att hela jag inte hade vaknat riktigt. E-L tyckte att det var grymt gjort av mig att komma så snabbt trotts allt.
Annars på FS var det trevligt som alltid typ.

Efter FS åkte jag och handla. Sen åkte jag hem. Packa upp varorna, värmde mat. Sen satte jag mig och kolla på tv. Ringde två samtal. Försökte att få tag på syrran J. För hon skulle komma hit och hjälpa mig lite inför kvällens händelse. Men tydligen var hon i Örebro. Så jag blev superbesviken på henne. Men jag fick lösa det på egen hand. Det tycker jag att jag gjorde mycket bra. Eller vad säger ni??

Detta var dagen.....Nu kommer kvällen i nästa lägg=)

Ha det gött!!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar