fredag 17 februari 2012

En okej dag

Hej Läsare!

Dagen börja med att jag tog mig till praktiken. Idag var praktiken i stan. Så det var skönt. Idag var det öppen förskola. Men tyvärr var det bara ett barn, mamma och syster som kom. Jag kände dem och haft lite konflickt med dem, så jag var lite nervös när dom var där om det skulle spåra ur eller något sånt. Men det som tur va bra.

Efter praktiken så hade jag lite dö tid innan jag skulle luncha med T. Så jag gick till Vero Moda och kicka lite och hängde undan en vår kavaj. Som jag troligtvis ska köpa på måndag :).

Sen ringde T att hon var på plats. Så jag tog mig till henne.
På vägen så stötte jag på min gammla sjukgymnast som jag hade sissta tiden på hab. Det var superkul att se henne och få prata med henne lite :).

Jag och T lunchade på ett ställe som heter "Å-kanten". Jag käkade kyckling med potatis och sås. Det var jättegott :).

När vi hade ätit klart och så, så begav vi oss till ICA. Där jag behövde handla lite. Sen åkte jag hem.

Det hände en grej i affären och det var att T var tvungen å gå på toa. Så hon gick på toa. Sen skulle hon vänta på mig vid kassorna. Men när jag kom till kassorna så fanns inte T där. Då tänkte jag att hon har säkert gått hem för att hon inte orka vänta på mig. Det tyckte jag var lite elakt gjort.
Trodde att hon skulle ringa sen. Men det gjorde hon heller inte...hmm.....morrr

När jag kom hem packa jag upp varorna och sen ringde jag till E-L för lite snack och sen kände jag mig så trött. Så jag somna.

Nu ikväll blev det till mat nuddlar med kebbab kött och wokade grönsaker. Sen har jag kollat tv.

Nu sitter jag och lyssnar på msuik och chattar.

Kommer inte skriva här i morrn. Så jag kanske kommer skriva här på söndag.

Ha en bra helg läsare!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar