fredag 24 februari 2012

Fredag = händelserik, men rolig

Hej läsare!

Dagen idag inledde dagen med praktik. Åkte dit strax före nio.
Trodde inte alls det skulle komma mycket barn idag. Men det kom faktiskt några stycket. Det var öppen förskola idag.
Jag hann å vara med på lekstunden och sångstunden. Sen stack jag.

Jag stack till gymmet där jag körde spinning. Min vän J hade det och nu är det 80-tals tema. Jag var lite nyfiken på vad det var för låtar och så. Men musiken och passet var bra. Körde på bra i slutet :) Skönt.

Efter passet blev det dusch. Sen gick jag och min vän J och käkade lunch. Vi hamnade på "Å-kanten" Där tog både biff med potatis. Sen kom serveraren fram till oss och ville bjuda oss på dessär. Vi tackade ja och jag och J bara tittade på varandra...hehe =) Vi fick typ "Pannakotta". Supergott var det.

Sen var jag tvungen att ge mig iväg till nästa ställe som var frissan. Kom lite sent. Men det var en trevlig stund hos frissan med. Blev supernöjd. Ni får se bild och skilnaden kanske i morrn.

Efter frissan hyrde jag film för det var 15kr för en hyrfilm och det är ass biligt!!!
Sen gav jag mig hem.

När jag kom hem vart det att vila.


Ikväll har mina syskon varit här. Vi käkade grönsaks dip och tittade på film. Det blev "Taken". Sen blev det lite snack. Sen drog dom vid tio.

Nu sitter jag och har skrivit här och ska nog sätta på filmen som jag hyrde. Filmen är: "De tre muskitörerna". Den ska lämnas tillbaka i morrn, så.

Men ha en bra helg läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar