onsdag 22 februari 2012

Intesiv och lite stressad dag

Hej läsare!

Jag gick idag klockan 9.
Hade ställt en te kopp på bordet när jag höll på att fixa frukost. Råka stötta till den. Så då föll den och allt vatten rann ut. Då kände jag ilska och tänkte "denna dag började jättebra! Toppen!...nott :(

Packade sen för träning. Men det kändes tungt att dra iväg till gymmet. Trodde gymmet var dött såhär tidigt på onsdag förmiddag. Men jag kom upp där och det var ganska mycket folk där och då vände min tunghet relatift snabbt.
Så träningen gick bra! :) Efter träning så blev det en snabbdusch plus blev lite stressad för jag skulle träffa Len och luncha med henne. Kom lite sent. Men det var lungt.
Vi gick till "king fischer" en indisk resturang. Där satte vi oss käkade sallad. Maten dröjde så då blev jag ännu en gång stressad. Så när maten ÄNTLIGEN! kom in så hävde jag typ i mig maten då. Klockan var ganska mycket. Men jag kände då att jag orkade inte stressa vidare till nästa ställe som var praktiken. Jag vet att man ska sköta praktiken, så. Men jag tog mig sen till praktiken lite stressad. Men sen kunde jag slappna av.

Efter praktiken cykla jag hem. Kom hem, packa ur väskan, diska. Sen ÄNTLIGEN! kunde jag sätta mig i soffan en stund å andas lite innan det var dags för nästa grej att ge sig iväg på.

Nästa grej som jag gav mig iväg på var till Skövde, hab och en träff som skulle vara där.

Där var det en tjej som satt i rullstol som föreläste lite om "hur man träffar någon", Vilken rätt assisterna har och när dom ska finnas och inte finnas m.m. Jag kände 3st som var där. Så det var kul.

Kom hem ifrån Skövde vid 8. Äntligen kunde jag sätta mig och lungt.
Sitter nu å kollar på "Livet blir bättre". Idag handlar det om "Peter Jöback".


Läste en artikel i tidningen i morse som jag fick lite panik av. Men min panik la sig under eftermiddagen. Så det var SKÖNT.

Snart blir det att gå lägga sig och ladda batterierna inför i morgon. Man vet ju inte vad som händer då.....

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar