tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen :)

Hej läsare!

Dagen idag börja med att jag åkte till FS. När jag cykla dit så kände jag mig jävulsk trött. Trodde inte  jag skulle fixa mig igenom denna dag.
Men efter lite frukost och en semla i magen så blev jag piggare och lite energi fick jag i mig.

Efter ha varit lite på FS så cyklade jag till kyrkan och praktiken. Där blev det slappt. Hade ett ansvar idag. Att plocka fram och planera det vi skulle ha å pyssla med för Ängla gruppen idag. Sen var jag även med på allsång.

Det pysslet vi gjorde var en välkommstavla som man fick måla, klistra saker på m.m. Jag gorde en tavla som det stod "Varje dag är en ny spännande dag" på och så dekorerade jag det med lite olika saker. Jag blev nöjd över den tavlan. Det är inte ofta jag blir nöjd över saker som jag har pysslat. Så som sagt så skryter jag lite om mig själv nu. Men det får man göra i mellan åt tycker jag =)

Efter ha varit i kyrkan och på praktiken mellan klockan 12-17. Så cyklade jag ner till stan och gymmet. Jag var väldigt tidig. Men den tiden gick ganska snabbt. För att sen köra spinning. Det var  Jen som hade passet. Tyvärr så krångla det lite för Jen. Men det blev ett bra pass ändå trotts krånglet.
Efter spinningspasset stack jag in å duscha och sen hem.
Skönt att ha kommit igång med träningen igen efter ha haft en förkylning som har gått och kommit tillbaka. Men nu är det bra :) Så nu är det bara å köra igång med träningen igen. Skönt.

Kom hem, packa ur väskan, greja lite. Tog fram min semla som jag köpte igår. Satte mig vid de två dumburkarna tv och datorn =) och käkade min semla. Trodde natuligtvis att det var vaniljkräm. Men det var mandelmassa. Men jag tryckte i mig semlan ändå.

Snart blir det sängen och få vila kroppen till i morrn och förhoppningsvis ha en pigg kropp i morrn.

Ha det bra läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar