fredag 2 mars 2012

Förändrad dag

Hej läsare!

Det har varit underbart väder idag med sol och blå himmel! =)

Tanken idag var praktik, lunch med min vän J och sen träning......Men så blev det inte......

Det blev praktik. Idag stod det på schemat att det skulle vara "Öppna förskolan". Men det kom inte några barn som kom. Så vi stängde redan kl 11. Då insåg jag att jag faktiskt hann till spinning som är kl. 12. Så jag ringde och änmälde mig. Åkte hem, byte kläder, skor och vantenflaska i väskan och sen stack jag till gymmet. 

Jag kände mig riktig taggad innan spinningspasset :) passet gick bra med. Min vän J körde passet. Efter passet gick jag och J till KG5 och käkade. En trevlig stund blev det där. Blev proppmätt med.

Efter lunchen med J så drog jag till ICA och köpte kvällsmat och lite annat smått. Sen drog jag hem. När jag öppnade dörren så såg jag att det låg ett brev och såg diräkt vem det var ifrån. Det var ifrån min vän A-L. Blev superglad! :) 
Slängde mig i soffan och läste A-L:s brev. Ett superfint brev var det med. 
När jag hade läst hennes brev så slog jag på filmen "step upp". Sen blev det att göra i ordning mat som blev kycklingspett, potatissallad, gurka och tomat. Gott var det.

I natt kommer syrran och hennes sambo och sover här. Så jag ska plocka fram grejer innan jag lägger mig. 

Ska faktiskt lägga mig när jag är färdig här.

Så GODNATT mina läsare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar