måndag 12 mars 2012

Härlig vårdag

Hej!

Natten sov jag inget alls bra. Så bara för att jag inte sov bra så kändes hela denna dag trött, ingen lust med någonting. Ville bara få krypa ner i sängen och få ta igen dom timmarna som jag inte fick i natt.

Men det var bara att gå upp och ge sig iväg på cykeln till praktiken. Idag var det Öppen förskola som det alltid är på måndag. Lika trevligt som vanligt :). 

Efter praktiken åkte jag ner till hamnen och satte mig. Det var såå HÄRLIGT VÄDER med sol och lite vind. Helt jäkla underbart var det!!! :) Såg några tutteduvor och önska att man var en av dem ;) Men jag hoppas att det inte dröjer länge till ;)

Efter och ha suttit i hamnen ett tag så åkte jag mot villigt till gymmet. Idag blev det slöträning. Men träning blev det! 

Sitter nu i ensamheten och tystnaden och skriver. Så skönt när det ibland är tyst.

Jaha....då ska man upp tidigt i morrn. Förhoppningsvis pigg och glad. Ska på möte kl. 8. Ropa diräkt inte jiiipppiii när jag fick reda på tiden men, men vad gör man. Bara att hassa sig dit och se hur det går.

Ikväll käkade jag ett ihop plock av ris, köttfärs. lök och grönsaker. Har börjat smått att äta riktig ordentlig mat när jag har tränat. Fått order om att göra det. Då är det så bra att ha enkla rätter i frysen och att bara värma i mikron när man kommer hem efter träningen.

Snart blir det tv och fortsätta chatta m.m. 

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar