fredag 9 mars 2012

Sissta dagen på den här veckan

Hej läsare!

Dagen börja med praktik här istan. Kom en mamma med hennes två barn. Såå trist och onödigt!!!
Efter praktiken åkte jag hem. Vila och käka lite. 
Lite senare åkte jag iväg till gymmet. Där blev det styrkepass och spinningspass. Spinningspasset blev det tack vare en go vän. Spinningspasset gick bra. Men jag kände att tekniken svaja lite. Men det berodde nog på att jag hade kört ett styrkepass innan.
Efter gymmet åkte jag hem till min syssling där det blev hamburgare och några potatisbullar. Gott var det. Vi pratade och såg på tv. 
Så det var inte längsen som jag kom hem.

Igår kanske jag var lite hård. Men jag skrev som jag just då kännde så starkt. Det finns fortfarande kvar. Men inte lika starkt som sagt. Att blogga är ju till för att säga vad man känner och tänker. 

Fick reda på idag att jag ska på möte kl 8 på tisdag. Jipppiii!!!! :) Hmmm....... NOT :(  Måste man ha möte så tidigt på morgon när man inte änns har vaknat och hjärnan inte änn är med. Men det sker ju inte så ofta som det händer, att man ska på möte kl 8 på morgonen, så det är bara bita ihop och gilla läget.

Ska kolla lite mer här på nätet och tven och sen blir det sängen. 
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar