tisdag 10 april 2012

Dagen

Dagen börja med att jag gick upp efter åtta. Gjorde i ordning mig för att sen sticka till FS där det blev frukost och prat.
Åkte sen hem efter ha varit där ett tag. När jag kom hem slog jag på "Skärgårsdoktorn" Sen blev det mat och sen ett avsnitt till

Sen var det dags att ta sig till praktiken. Det kändes lite läskigt att ta sig över tröskeln för att åka till praktiken. Jag är inte van att börja sent. Börja 15 idag. Sen att jag inte hade träffat L sen i förra måndagen och sen att jag skulle träffa barn som går i 4-5:an. Så jag ringde E-L för lite stöd. Efter ha pratat med henne så kände jag mig lite lugn.
Åkte upp till gymmet för att lämna väskan innan praktiken. Sen åkte jag till praktiken.

Praktiken gick jättebra! :) barnen var supertrevlig och det roligt. Det var juniorer. Vi pyssla och prata.

Efter jobbet/praktiken åkte jag till gymmet. Där var det dags för spinning och power. Spinningen gick ikväll sådär. Tappade fotfästet och ramla i mellan. skrapa upp vaden. Det sved som faan. Men jag upp igen och körde igen :)
Sen vart det power. Det gick mycket bättre. Men ganska jobbigt var det, men det ska det vara :p :) Fick en underbar kram efter passen av vännen J som hade passen.

Duscha och sen åkte jag hem.
Här hemma blev det lite käk, tv och data.

Sitter nu och skriver här och lyssnar på en såå fin låt!!!

Ha det bra läsare och andra personer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar