onsdag 11 april 2012

onsdag

Ställde en fråga till mig själv igår kväll innan jag somna.....Varför har folk så svårt att höra av sig. I alla fall så är det för mig.
Jag tycker man ska höra av sig på något vis i alla fall om det är något viktigt som man bör veta. Som t.ex. saker som inte blir av, att man vill vara ifred, det har hänt något t.ex. en olycka eller något i den stilen. Ja, typ såna saker. Jag tycker det är fruktansvärt dålig stil! Jag kan säga bara för mig själv att jag blir lätt orolig om man inte hör av sig. Jag vill med veta i ganska god tid om saker blir av eller ej. Sån är jag och kan inte rå för att jag är sån!!!

Sen är det så att jag har inte lång tid kvar på FS. Sen blir jag förflyttad till någon annan verksamhet. Jag är så trött på att bli förflyttad till olika verksamheter. Jag vet att jag är svår att handskas med. På utsidan så ser man inte det som finns på insidan förräns man är i en sitvation som gör att man ser insidan. Det ska inte behöva vara såhär.
Sen gymnasiet så har jag vandrat från praktik till hem, från verksamhet till hem, från praktik till sjuk och hemma o.s.v. JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DET!!!!!  Jag vill ha jobb och få lön och veta att jag nu kommer att vara på samma plats i en tid framåt. Sen är jag såå trött på att AF&FK säger "hittar vi inget till dig så får du ha sommarlov den sommaren som kommer". Det har de sagt sen jag sluta gymnasiet.

Jag kanske har nu överdrivet. Men det är så jag känner just nu. Räddsla, utanför m.m.



Dagen för övrigt har varit lugn. Det blev tyvärr inget L-köping. Så det blev sen uppgång, se på "Skärgårdocktorn", var och jobba, duschat. Till kvällsmat blev det varma mackor med bland annat championer.
Nu sitter jag vid två dumburkar :)

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar