söndag 29 april 2012

Ett dygn i Lid :)

Hejsan läsare!

Sitter här i tystheten och tänkte skriva lite här nu. 

Det är skönt ibland med tysthet tycker jag. 

Igår sent på eftermiddagen tog jag tåget till L-köping. Kom dit och gick till min vän F. Tyvärr kunde hon inte möta mig, synd. Så jag fick traska till henne själv. Trodde det hade hänt henne något. Men det var inte så allvarligt som jag trodde att det var. Skönt! :)

Vi gjorde köttfärssås och spagetti och åt det. Sen åkte F till affären och jag stanna jag kvar i hennes hem. 

När hon kom hem tittade vi på "Kvällen är din" och "singa long" och lite på en  film. Sen var det läggdags.

Jag sov inte så jättebra i natt. Men så är det ibland.

Fick ett telesamtal på morgon som var lite märklig. Men allt löste sig. Som tur var. Skönt!

Idag var vi på typ event som våran vän och hennes pojkvän hade. Både sitter i rullstol. Så hennes pojkvän hade en föreläsning om sig själv som var ganska intressan. 
Det är otroligt att vissa människor föds så att dom inte kan styra sina muskler själva. Utan dom får ryck. Jag tror det heter att man har "Spastiskt" då. Men ska ta reda på detta.

Min vän F var tvungen att dra tidigare. det gjorde jag med. 
Jag gick till station för att åka hem med tåget. Resan gick bra hem. Men skit vad trött jag var när jag satte mig på tåget. Iför sig, hade varit seg hela dagen, men ändå!

Kom hem, packa ur väskan, diska och gjorde lite kvällsmat. 

Hade hoppas på att en viss person skulle vara inne. Men icke! :( Det är så tråkigt när det inte finns några roliga inne att snacka med. men så är det. 

Jag ska snart slå på tv tänkte jag. Se om det är något roligt att titta på. Jag ska i alla fall se "Mästarnas Mästare" kl. 8, så. 

Här är förästen slutresultatet av min naglar som syrran J gjorde på mig :) <3. Dom blev jättefina och jag blev jättenöjd =)
Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar