fredag 27 april 2012

En bra dag

Hejsan!

Jag vet att jag inte har skrivit på länge här i bloggen. Men nu tänkte jag skriva lite. 

Idag har varit en bra dag måste jag säga. 

Gick upp. Åt en god frukost som bestod av havegrynsgröt med lingonsylt på och en macka med ägg och kaviar på. 
Sen åkte jag iväg till gymmet och träna. Sen blev det spinning. Både träningen och spinningen kändes bra. Skönt. 

Efter träningen så blev det en sväng till ICA. Sen åkte jag hem och käka och kolla på film. Filmen var inte så bra. 

Ikväll blev  det självplockad sallad ifrån ICA. Den bestod av kräftstjärtar, soltorkade tomater, fetaost, tomater, kyckling och en massa annat gott.

Jag har med fått kontakt med en kär vän igen. Det är så skönt att jag nu har pratat med henne och att vi pratar igen. 

Ska bege mig till sängen snart tror jag. 

Ha det gött! 
Godnatt/Godmorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar