onsdag 18 april 2012

L-köping =)

Hejsan läsare!

Idag kl. 9.50 bar det iväg mot L-köping. Först till Skövde för att byta buss där. Sen vidare till L-köping. 
När jag kom fram gick jag till syrran J och hennes skola. 
Idag var min kropp trött och så min konsentration funkade idag si sådär. Men det var bara att knalla och gå och försöka hålla sig på bena. Det gick, jag klara det! :)

Kom till syrrans skola. Jag och syrran gick och köpte käk till mig. Sen käka jag lite. Sen var det dags att sätta sig på plats. Syrran började med mina naglar. Sen var en av hennes vän där och film. För syrran ska göra en film om hur man gör gelnaglar. Det är hennes inlämnings arbete i skolan. Sen ska tvåorna som går på hennes pogram se filmen. Så jag kände mig lite stolt idag när jag fick reda på det idag =) För syrran gjorde just gelnaglar idag på mig. Men hon gjorde inte hela prossesen. Utan hon kommer förhoppningsvis hit i morgon. För jag vill ha mönster med. Så förhoppningsvis i morgon så blir naglarna färdigställda i morgon.

När syrran var klar med mina naglar så drog vi till tåget. 
Tåget kom och jag kände att m på mig hade kommit. nice......nott :( så på hemvägen hem så värkte min mage. Men det gick. Somna, så. vakna ugnefär till när dom ropa ut M-stad i högtalarna. Alldrig hänt innan för mig. Brukar vakna upp vid "Haggården" ca.

Jag åkte hem. Var ass trött. Så jag slängde mig i soffan en stund. Sen blev det käk av nuddlar. Men var fortfarande hungrig och kom på då att det stod chips i ett av mina skåp. Så de har jag med käkat upp ikväll. Det är så typiskt när man har onyttigt hemma så slinker det ner även om man just inte behöver ta det då. Så det är därför lite att jag inte har något onyttigt hemma ofta. 

Jag är fortfarande jättetrött. Så det blir sängen snart. 

Ha en bra torsdag läsare!

Godnatt/Godmorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar