onsdag 4 april 2012

Händelserik dag med härligt väder :)

Hej Läsare!

Oj! såg nu att jag inte har skrivit på en vecka! Jaja....har inte pallat skriva heller, så.

Idag lyste solen ifrån sin blåa himmel. Härligt!=)

Intog gymmet väldigt tidigt idag, redan tjugo i nio i morse. Har alldrig tror jag inte varit uppe på gymmet så tidigt förut. Varför jag var uppe på gymmet så tidigt var för att jag skulle träffa vännen J för lite uppdatering för mitt pogram. Innan mig så hade syrran V fått pogram av vännen J så det var lite kul att hon hade två syskon på raken där. En som fick uppdatering och en som fick ett helt nytt pogram=)

Träningen gick bra. Jag och J gick bara igenom de nya övningarna på pogrammet. Sen gjorde jag de andra övningarna själv för de hade jag på förra pogrammet med. Så dem kunde jag.
Efter träning blev det duchen och sen fixa sig innan jag drog till FS.

Kom till FS och där var det i full gång med mat. Får erkänna att jag var väldigt hungrig när jag kom till FS.
Till mat var det grillad fläskfilé med ungsbakad potatis, sallad och sås. Supergott var det!! Det var även efterätt.
Den bestod av: skivade jordgubbar, kiwi och bannan och riven vit chocklad över och sen in i ungen. Den var med supergod!!! Så den ska jag verkligen göra här hemma=). Efter maten så spela vi Alfabet. Det gick sådär för mig.

Åkte sen hem och packa upp min väska från träningsgrejer. Sen iväg för att handla mat. Tänkte göra det i morgon. Men jag tog det idag istället. Så skönt att ha gjort det.

Jag sitter nu och lyssnar på musik och har nu skrivit lite här. Så ni som läser min blogg har lite att läsa efter en veckas icke läsande.

Kommer ske en del roliga saker nu de närmaste dagarna ;) men vad det är kommer jag ej att berätta förrän det är gjort. Så ni får hålla till tåls och vara nyfikna ;)

Snart blir det sängen. Vaknade fem i morse och kunde inte somna om. Så det var ganska jobbigt. Jag känner nu att jag är ganska trött.

Men! ni får ha det gött! =) Förästen!



GLAD PÅSK PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar