tisdag 10 april 2012

Nice kväll :)

Hejsan Läsare!

jag vet att jag nu inte har skrivit på ett tag. Men nu tänkte jag skriva lite igen.

Tänkte jag skulle berätta om en mycket nice kväll som var i torsdags 5/4 och dagen efter.

Jag åkte till Skövde och Arena. Där mötte jag upp min goa vän F. Vi gick och käkade. Jag tog en kebabtallrik. Sen satte vi oss på plats. Sen startade det som vi var därför.  Erik Saade. Han var grym! Bra scen varo, bra låtar och massa annat.

Efter showen åkte vi hem. Jag följde med F hem.
När vi kom hem så blev det att käka glass, se tv och lyssna musik. Vi la oss 12 så sent blev det inte.

Dagen därpå vakna vi 10. Blev helt chockad att klockan var så mycket att F låg forfarande i sängen ;) hehe. Det blev frukost och sen flöjde F mig till tåget och jag åkte hem.
När jag kom hem så var det snöööö!!! Det var det inte i L-köping!!

Åkte hem och slappa.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar