fredag 29 juni 2012

Är sjuk....

Tjenare!!


Idag vakna jag igenom förkyld. Men jag tog mig till gymmet trotts allt. Fick reda på att spinningspasset var inställt för min vän J som skulle ha passet var med sjuk. 
Men när jag ändå var där så kunde jag lika gärna köra mitt pogram. Kände i kroppen att det inte fanns lika mycket energi. Men jag tog igenom det i alla fall. Duscha sen. När jag var klar på gymmet så åkte jag hem. 


Jag kom hem, värmde mat och satte mig i soffan. Käkade maten. Sen la jag mig faktiskt i soffan med en filt över mig och försökte sova. Men det kunde jag inte riktigt. Jag blunda i alla fall lite. 
Fick ett överraskade och jättekul samtal....vet inte om jag ska säga vad det samtalet handlade om, men ;) =)


Satte sen på Arn, första filmen. Tittade på den. Sen tittade syrran J förbi en snabbbis. 
Till kvällsmat blev det kyckling, klyftpotatis och sallad. 
Har nu suttit och tittat på kläder på både H&M och ellos. Men jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha. Jobbigt. 
Sitter nu och skriver här, chattar och ser på tv. Blir nog att bädda ner sig i sängen snart.


Godnatt/Godmorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar