onsdag 6 juni 2012

Sveriges nationaldag!

Tjenare!

Idag är det 6 Juni och Sveriges nationaldag. Vädret har varit jättebra med sol. Precis det man vill ha en sån här dag.

Idag har jag varit på nationalfirande. Sen åkte jag och träna. Shit vad motigt det var innan jag kom upp på gymmet!! Men när jag väl tog mig upp så blev jag jätteförvånad. Det var mer folk än vad jag hade förväntat mig. Gymmet öppnad senare än vanligt idag och det är Sveriges nationaldag. Förväntade mig då att det inte skulle vara en kotte på gymmet. Men det var ju bra att det var folk där upp. Då blev jag mer motiverad att faktiskt träna.
Träningen gick bra även om det var motigt i början.

Åkte sen hem. Värmde mat som bestod av pasta och ugnstektfalukorv och grönsaker. Det var av mamma =). Sen diska jag och gjorde mat för i morgon bland annat.

Nu sitter jag och chattar, skriver här och har radion på. Väntar på att klockan ska bli åtta och nio. I alla fall nio. Då är det dubbelavsnitt av Alcatrazt YES!!! =) Det är de två sista avsnitten plus att nästa vecka är det fotboll. Så det är därför det är dubbelavsnitt. Så ikväll blir det ganska sent med. Men det är det värt =)

Fortsätt trevlig nationaldag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar