tisdag 5 juni 2012

vanlig dag

Hejsan!

Idag var det dags att åka till FS. Var dö hungrig när jag kom dit. Så idag blev det två dubbelmackor. Annars var det trevligt där idag. 

Åkte sen hem. Tänkte jag skulle sola lite. Men det kunde jag drömma om. Det var lite för kallt och lite för mycket moln för det.
Så jag gick in och åt och satte mig vid tv och datorn och kolla läget. Men det fanns inget att se på någon av dem. Jag satte på en film "änglar & Demoner". Förstog inte så mycket av filmen. Så till slut la jag mig i soffan och vila lite. Det var skönt!

När kl var runt fyra så blev det att göra i ordning mig, käka lite mellanmål, packa väskan och ladda inför ett 45min spinning. 

Kom till gymmet bytte om och satte mig på cykeln och körde 45min spinning. Förut har jag varit lite försiktig. Men idag körde jag verkligen på. Det var ett så bra pass med och det kändes bra i kroppen med. Så det var bara att just köra på. Det kände jag med. Var blöt på vissa ställen och varm. Men helt slut efter passet! Är man helt slut så har man kört hårt och det var JUST det jag gjorde =). Så duschen efteråt var skön och välbehövlig.

Åkte hem. Tog mig något att äta när jag kom hem och sen satte jag mig och se fotboll Sverige-Serbien. Sverige vann med 2-1 YES!!! =) Nu har jag just sett ett spännade avsnitt av Alcatraz.

Det är en ledig dag i morgon. Så får se när man lägger sig ikväll och när man kommer upp i morgon.

Godnatt/Goddagens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar