fredag 6 juli 2012

mulen dag idag

Idag gick jag upp halv nio. Ute var det igenmulet. Trist. Men lite bra faktiskt. För då kan min brända hy från igår vila.
jag käka frukost, gjorde i ordning mig och backa väskan till gymmet. 
Åkte upp till gymmet. Började på mitt pogram. Kände då att kroppen var seg inte alls sugen på att träna idag. Tvekade på om jag skulle vara med på spinningen sen med. Men det var jag. Var lika bra när man hade spinnings skona på sig och så. 
Under passet kände jag att kroppen inte hade så mycket energi och ork. Förmodligen var det för att det var så varmt redan innan passet och under passet blev det ju ännu varmare. Men det  var sen skönt att ha gjort passen sen. 
Efter gymmets besöket tog jag en snabblunch på torget. Sen var det dags för möte. 

Mötet kändes bra.....fick lite funderingar.....men dom funderingarna ska jag inte tänka på nu....Träffade härliga mäniskor med. 

Efter mötet åkte jag hem och slappa. La mig lite och blunda för jag var trött när jag kom hem. Sen blev det mat. Alltid gott med mat :)

Nu sitter jag och lyssnar på Tomas Ledin och har på tv. Tidigare ikväll kom det ett litet värme åskväder här. Får väl se hur länge man sitter upp ikväll. 


Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar