tisdag 24 juli 2012

Tänkte berätta lite om helgen och lite vad som har hänt i mitt liv

Hejsan läsare!

Sitter nu och tittar på Tomas Ledin på tv. Han är på Skansen ikväll och gör en showe. såg du på det E-L? ;)

I helgen var jag och firade min syster som fyllde 19 år i lördags. Sen på lördags kväll så drog jag och mamma ut till ett uteställe här istan. Där käkade vi tre rätters. Förrätt var det Cecarsallad. Till huvudrätt tog vi strips med zintsel. Till efterätt var det Pannacotta. Det var supergott!!! :) Sen intog Henrik Sethsson och sitt band på scenen. Han var grymt bra!! =) 

Söndag villade jag så det blev slapp framför tv då. 

Igår var jag iväg och träna. Sen fika jag med en vän. Sen på kväll så blev det extremt jobbigt. E i stort sett dumpa mig. Tyvärr. Jag är glad att jag inte hann träffa honom. för då tror jag att det skulle bli mycket jobbigare.
Så nu är det bara och kämpa och komma över honom och gå vidare. Finns liksom inget annat sätt att göra på. Jag vet att det kommer vara jobbigt nu ett tag framåt. Men det är bara att gilla läget.
Berätta läget för E-L eftersom det var hon jag berätta att jag pratade med E först. Då kände jag att det var rätt att hon också fick reda på sitvationen nu med och vad som har hänt.

Kom hem idag efter FS. Det var första dagen efter två veckor som FS hade öppet. Men när jag kom hem så bänkade jag mig framför datorn och försökte leta rätt på någon trevlig att börja prata med och det har gått ganska bra. Får se vad som händer framåt nu. 

I morgon blir det träning tidigt hoppas jag. Sen blir det att bege sig mot stranden. För det låter som en kanon fin dag i morgon. Så det är bara att passa på då :)

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar