lördag 14 juli 2012

Hejsan på er!

Denna veckan har det inte hänt så mycket på. 

I måndags upptäckte jag en sak som fick mig att bli hur glad som hälst. Jag kan efter 3år sätta upp håret i toffs. Även fast den blev liten så var det alltid något. 

Tisdag var jag och fika med min vän J. Det var en trevlig pratstund. 

Igår torsdag var jag och käka på Lundis med dem som jag gick en  kurs med för ca 1½ årsen. De fick min järna att gå på högvarv och jag har mått lite dåligt efter det. Men nu är det bättre. Men annars så var stunden på fiken mycket trevligt.

Annars i veckan har det bara varit träning och villa. Jag har lagt spinningen nu lite på is för jag tycker inte att tekniken och kontrollen över cykeln har funkat. Då kände jag att det var  meningslöst att kämpa för att hitta den igen. Men jag hoppas att det tekniken och kontrollen kommer igen snart. Så det snart känns bra med spinningen igen. 

Sen har det varit mycket prat med E. men det har varit skönt. Pratar om allt möjligt från musik till mycket allvarliga saker. 

Nu sitter jag och har just sett serien "Terre Nova". Den är bra. 
Ska väll se lite mer på tv. Sen sängen och prata med E hoppas jag innan det blir att sova

Så godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar