söndag 12 augusti 2012

21.21

La mig som sagt tidigt, eller tidigt, ca 23.40 igår. Vakna vid tio. Alltså så sov jag i ca 10 timmar. men låg och drog mig en stund för att vakna och sen är det skönt å ligga och dra sig. 

Idag har jag varit med familj och ätit på ett jättefint ställe en bit utanför stan här. jag åkte med moster dit för vi bor nära. 
Till varmrätt var det något med rödbettor. Till varmrätt var det något med kött. Till det var det potatis, bönor, morötter, sås och gelé. Supergott var det!!!! =) 

Sen var det dags att åka hem och se Final matchen mellan Sverige och Frankrike i handboll. Tyvärr så förlorade dom med en ynka boll, 21-22. Ledsen E-L, men jag somna under matchen. Jag var så trött :(  =) men jag såg sista minutrerna i matchen =)
Jag tycker Sverige ska vara jäkligt stolta över sig själva att de har kommit så långt som till en OS Final. Ingen trodde på att detta lag skulle gå såhär långt. Det kanske är det vi svenskar ska börja göra. Inte tro på någon inom sport. Då kanske det går bra istället. Än att vi svenska tror på en sport såå mycket. För då förlorar vi. Sen att spelade Sverige mot ett värld land och det är starkt gjort att det var så tajt i matchen ändå. Det tyder ju på att herrarna är jäkligt bra igentligen. Så GRATTIS Sverige till ett SILVER!!!!!! =)

Sen tog jag hand om disken och värmde lite soppa. 

Faan! Det är ingen idé att jag säger något längre. Bättre stanna hemma. Eller följa med på grejer och hålla klaffen. Det blir bara fel när jag öppnar munnen!!!!! =(  Jag säger saker vid fel tillfälle och säger saker som inte änns hänger ihop. Jag ska bli sluten och bli en tyst person. Det blir nog bäst för alla. Så alla slipper skämmas över mig och jag slipper få tillsägning. Så blir det och så får det bli. 

Nu går vi in i en ny vecka. Får väl se hur den här veckan blir. 

Ha det bra läsare var ni än är i landet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar