lördag 11 augusti 2012

Skit trött nu!!

Jag la mig sent igår :) Gick upp idag vid kvart i elva. Hade behövt mer sömn igentligen. Men kunde inte med och blunda igen. 
Steg upp, gjorde frulle (frukost) som bestod av mussli, yoggi, bär och ägg. Satt framför tv och käka. Sen var det dags att göra ordning sig för stan. 

Åkte ner till stan. Gick in förs till en sport affär. Är ute efter en tränings t-shurt och tränings handskar. Handslarna tror jag att jag investerar på måndag. Får se. 
Efter Team Sportia åkte jag till Vero Moda. Jag prova lite där. Men hitta inget som jag ville ha. När jag var klar på stan så mötte jag min vän E. Vi gick till ett café. Där köpte jag paj tallrik. Jag blev ass trött när jag satt där i solen. Så jag orka knappt sen å resa mig :) Men jag var tvungen. gick in på ICA och köpte kort till syrran. Sen åkte jag till en mack och hämta Yvers Rocher paket. Sen åkte jag hem. 

Packade upp paketet. La grejerna som mamma skulle ha i en påse. Sen ut igen. Mamma och pappa skulle komma och hämta upp mig. 
Medans jag satt där och vänta så kom en go gym vän förbi o tjöta. Lika trevligt å snacka med honom. 

Mamma och pappa kom. Vi åkte mot Lugnås där vi skulle titta på utomhus teater, Kopparbolet. Den var jättebra! =)

Åkte sen hem och gjorde mat som blev kycklingröra med ris, majs och fetaost. Det var supergott med mat!!!

Nu sitter jag här och ser på "Sagan om de två tonen" som går på tv. Orkar snart inte hålla ögonen öppna. 

Så nu säger jag hejdå/godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar