fredag 10 augusti 2012

Namnlös rubrik

Idag vakna jag av att klockan ringde. Titta på klockan och insåg att jag inte kan ligga så länge och dra mig. Utan måste gå upp rätt snabbt. Jag vet inte hur jag tänkte när jag ställde klockan igår kväll. hälst vill jag ha en halvtimma i sängen innan jag ska upp. Men i morse blev det inte så. Insåg med att det regnade ute. Tråkigt, men börjar bli van. 

Idag kl. 10 så var jag på möte. Mötet gick som möten brukar gå. Alltså det gick ganska okej. 
Efter mötet åkte jag till gymmet och körde. Det kändes i musklerna att jag körde hårt i onsdags. Men jag har inte haft träningsvärk. men lite har jag känt, men ingen värk. Tyvärr.  

Åkte hem. Gjorde käk, kolla på tv och datorn. Sen var det dags att gör i ordning sig för att sen åka till mamma och pappa på kräftskiva :)

Cykla till mamma och pappa. Nu är det mycket änklare att cykla till mamma och pappa. För jag har kommit på att jag kan lyssna på radio i min telefon :) Att cykla med musik i öronen går mycket lättare!!! :)

Kvällen hos mamma och pappa var faktiskt trevlig. Men jag blev kritiserad. För jag råka gå in och kolla på tv vad det stod i handbollen. Det var inte många min kvar så jag satt kvar och kolla för jag satt bara tyst med de andra, så. Men det gick bra i handbollen =) Sverige är nu Final!!!! =) Jag erkände när jag blev kritiserad att jag är en sportnörd i en lagom nivå. Tycker jag. 
Åkte hem från mamma och dem vid 22. 

Snart väntar sängen. Känner mig ganska trött. Jag hoppas på en bra dag i morgon :)

Godnatt/ Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar