fredag 17 augusti 2012

Skttrött dag!

Idag har jag varit skittrött hela dagen. Gick upp sent. Käka lite frukost för jag viste att jag skulle äta middag ganska snart. 
Åt middag, pack väskan. Sen iväg till gymmet där det var dags för instrution med vännen J. Vi gjorde två pogram. Ett för Ben och axlar och det andra för överkropp. Jag vägde mig med och lite posetivt var det. Att fettet hade minskat och att muskler hade höjt lite. Annars låg jag plus, minus nolll.

Men när vi gjorde några övningar så la hon märke till att jag hade tränat i sommar. För hon såg på mig att jag hade fått lite muskler på ett ställe. Så det kändes skoj att hon såg det på mig. Jag har inte sett det på det sättet förut även om jag har sett det själv så har jag trott att det har varit fett. Men antagligen är det då muskler :). 

Efter instutionen/uppföljningen så gick jag in och duscha och så. 
Sen gav jag mig till ICA för att  jag behövde lite saker hemma som saknades. 

Åkte sen hem och packa upp. Sen la jag mig i soffan och tog en powernap. Så skönt var det! ;) =)

Gjorde sen mat. Satte mig och käka framför tv. 

Nu bloggar jag, ser på "Sagan om kunungens återkomst" och chattar. 

Ha en bra helg alla min kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar