fredag 17 augusti 2012

Torsdag 16-08-12


Hej!

Nu är jag avslutad helt på FS. Men E-L kommer ändå finnas  där i bakgrunden ändå ett tag frammåt. Det känns så SKÖNT! Förut har det varit att man har blivit avslutad och blivit lämnad. Men så känns det inte nu. Utan tryggheten finns kvar även om jag nu går vidare till nya ställen och äventyr.

Har även varit och träffat min SIUS med. Det kändes bra efter mötet. Han har redan börjat funderat på platser som jag kan vara på. Men vi får se vad som händer. Först är det en månads jobb på AF. Börjar på måndag. 

På kväll var jag i Sjötorp på "Göta kanal Rock". Jag var där med mamma och syrran V. Först gick vi runt och kolla läget. Sen träffa vi en släckting som vi följde med till resturangen. 
Där åt vi en supergod grillbuffé.
När vi hade ätit klart så gick vi till spelplatsen. Vi insåg ganska fort att många hade med sig filt och stolar att sitta på. Det var lite ossis att inte vi hade med oss det. Men vi satte oss på en lite slutning. Det gick bra det med :) 
De som var med på "Göta kanal Rock var Brolle, Nanne Grönvall, Soulo, Uno Sveningson m.fl. Det var skitbra!!! =) Dom intog sen ugnefär varannan gång och dom körade för varann med.
 Det sista så stog alla och rocka loss =) Det börja halv åtta och vi satte oss i bilen vid halv elva. Så det höll på ett tag. Längre än vad jag faktiskt trodde. Så det var ju mörkt när det var slut. Det var jättefint å sitta där och se vattnet och se solen gå ner. Det var heller inte jättekalt och det var vindstila. Superfin sensommar kväll!! =)

Vid matstället/resturangen

Här tog man grillbuffén

Utsikt ifrån där vi satt

Scen innan det börja


Nanne har intagit scen :)

Uno Seningson intar scen :)

Brolle intar scen :)
Anneli Rydhe
Solnedgång på "Göta kanal Rock" =)

Såhär sluta det....Alla stog upp och bäcksvart.


Snart kommer dagen idag :).......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar