tisdag 4 september 2012

21.45

Fattar inte varför man aldrig kan lägga sig i tid på kvällarna. Jag vet så mycket väl att jag måste lägga mig i tid för slippa vara så trött dagen efter. Men det är väl bara å försöka lära sig. 

Sitter nu och tittar på "Kristallen" på 5an.

Det var lungt på jobbet idag första timmen. Ganska nice måste jag säga. Tjöta lite med några goa personer. Dom börja berömma mig och det var svårt för mig att ta in och tacka för det. Men det är superskojigt att få sånt för det behöver man verkligen i mellan åt för å känna att man bidrag med något här i livet.

Efter 9 fikat så åkte jag med till Skövde med en handläggare och några andra. Vi var på besök hos företaget "Lärnia". Dom har utbildningar. Det blev väldigt mycket information men också så triggades min hjärna på lite funderingar igång.

Vi åkte hemmåt och tillbaka till jobbet. Jag kände att jag tvungen att sätta mig i personalrummet och reflektera lite. Det blev mycket trevlig stund och det var tur jag gjorde det.

Åkte sen hem och gjorde mat. Sen satte mig å käka framför tv. Slumrade förstårs lite med :) men jag var så trött så det var tvunget.

Sen var det dags för att ladda inför spinningspass med mat och byta om. Till mat blev det soppa. Jag bytte om till träningskläder för jag bestämde mig för att jag skulle duscha hemma. 

Åkte till gymmet och körde ett superskönt och superbra pass. Goa vännen J körde passet. Hon är grym som spinningsinstruktör!! :) 
Kom hem och duscha, gjorde lite käk. Satte mig sen i soffan och pustade äntligen ut och satte på tv.

Trotts att min hjärna är full av funderingar så mår jag trotts allt mycket bra. Så härligt!! :)

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar