onsdag 5 september 2012

Dagen mitt i veckan

Idag var det dags att jobba igen. Idag lyste solen med och det blåste lite.

På jobbet idag så blev det lite kopiering att lite olika slag. Sen fick jag stå med i kundtjänsten "DS". Det var kul.
Efter jobbet cykla jag till gymmet där det blev träning på armar/överkropp.
När jag hade tränat och duschat så blev det att placera sig på ett café här istan med vännen J. Det blev en supertrevlig stund :)

Följde med henne in på ICA med en sväng. Sen åkte jag hem.

Väl hemma så diska jag och gjorde jag i ordning lite. Sen satte jag mig i soffan och vila lite. 
Vid halv sex kom två av mina vänner. Jag bjöd dom på kanelbullefika. Vi snackade lite blandat och intressanta saker med.

Dom gav sig av vid 8 och det var perfekt för då börja Robinson :)

Nu är står "Romscerice" på och jag chattar och har skrivit lite om dagen här :)

Hoppas att ni läsare har haft bra onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar