måndag 17 september 2012

Dags för en ny vecka

Idag kl. 11 var det dags för träning med vännen J. Jag sa att jag ville köra ett hårt pass med henne. Eftersom jag sa det, så blev det så med :), så jag får skylla mig lite själv att jag sa så. Kände mig också lite stum i bena efter gårdagens härliga spinningspass. Men samtidigt så var det skönt att köra hårt.

Åkte sen hemmet efter gymmet och tog tag i min disk som var ganska stor. Sen gjorde jag mat och käkade framför tv.
Blev så trött, så jag tog en powernapp :) Mamma skulle komma efter jobbet till mig för att ta upp rullstolen. Jag tänkte att vi skulle pumpa med. Men när kl drog iväg och hon inte kom. Så fick jag strunta i det. Men det blev en korv med bröd på en pressbyrå. 

Sen åkte jag bussen till Skövde där det var dags för höstterminens första dans. Jag ville pumpa däckena. Så jag kom på Actic. Så jag åkte dit och fick träffa min första instruktör som jag hade när jag börja träna för ca 8årsen. Det var superkul att se henne där!!!! =) 

Efter besöket på Actic så åkte jag till dansen. Missade lite, men jaja.....Det var kul på dansen ikväll. Fick dansa med de bästa och träffa vännen F. Så det var kul. Kom ut och fy vad kallt det var!! Känns som att hösten kom på en dag typ.

Kom hem för en stundsen. Sitter nu och kollar nyheterna och kollar mina olika chattsidor. 

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar