onsdag 26 september 2012

Hejsan!

Jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag nu. Men jag har inte haft tillfälle att skriva. Sen har jag byt från Vista till Windows 7 nu. Fortfarande känns det bra att ha windows 7. Hoppas att det fortsätter så :).


Födelsedags firande nr 2:

Söndagen den  23/9 så var jag och hela familjen först på Café Mumma och käkade lite brunch. Efter att blivit mätt och belåtna där så drog vi hit, hem till mig. Här blev det fika. Jag bjöd på fruktsallad med två olika meloner, mango och vindruvor. Sen fick dom välja mellan glass eller grädde och hackad chocklad. Det lät även de som det var till belåtenhet. Men vissa var fortfarande mätta ifrån brunchen....Hehe =)

Jag fick haddukar, blommor, pengar, presentkort på VM, doftljus m.m. Jag blev nöjd. 

När de hade åkte och fick hjälp att ta upp rullisen av mor och far så var jag helt färdig, Men nöjd :)


Dagen idag:

Idag åkte jag hemmifrån vid kvart över tio. Lämnade först väskan på gymmet. Sen möte på AF. Mötet gick bra tyckte jag. Fick lite info med som jag ville ha svar på som jag nu måste fundera på hur jag vill göra framöver med. 
Efter mötet så drog jag och några goa tjejer till Kg5 och käka. Mycket trevligt var det =) Det var tjejer som går på gymmet och jobbar på AF som jag har fått en väldigt god kontakt med, så. Mycket trevligt!! =)  Jag käkade fisk. 

När vi hade käkat gott och haft en trevlig stund på kg5 så åkte jag upp till gymmet. Där blev det hård träning med vännen J. Idag var det dags för överkropp och armar. Så kan ju säga att det känns nu i armarna. Vill inte veta hur det kommer kännas i morgon...hihi =)

Så nu har jag berättat lite vad som har hänt som jag vill berätta. 

Sitter nu och lyssnar på radio och lite så. Snart blir det tv och får se vad som händer mer. Vet man alldrig ;) 

Ha det så bra läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar