lördag 15 september 2012

Igår och idag

Igår:
Igår var det sista dagen på AF. Det var ganska jobbigt att gå där ifrån när man sen sluta och veta att man nästa vecka inte kommer att gå dit. Men fick en hel del goa komentarer och kramar ifrån goa vännerna B, M och S. Det klart, det känns ju alltid härligt för en att få goa, omtänksamma komentarer om en själv.
Efter AF blev det att åka iväg och träna. Det gick bra. Skulle ha en liten dejt med J på gymmet, men det blev det inte så det blev att träna själv. Tänkte att jag skulle komma iväg tidigare ifrån AF till gymmet än vad det blev. Men så är det ibland. 
Efter gymmet åkte jag hem och slappa. Gjorde sen mat som bestog av kyckling i ugnen och ris och festaost. Salladen var slut. Sen blev det tv och dator för hela slanten hela kvällen.



Idag:
Idag gick jag upp halv elva. Solen lyste. Men inte så mycket blåst ute som dom hade sagt. Alltså en härlig höstdag :)
Käka frulle,såg på tv. Sen gjorde jag mig i ordning för stan. 
Åkte ner till stan. Gick in på "Sport in" kom på att jag var inne i fel sportaffär. För jag hade sett i ett bland i veckan på biliga flectröjor m.m. men det var inne på "Inter sport" och det ligger i Skövde. Så jag drog vidare till VM. Utanför där träffa jag vännen gym-M. Trevligt! :) Gick in på VM, prova lite bland annat byxer med drakjedja i bak som jag alltid har trott att dom är för trånga och jag inte kan få upp drakjedjan själv på. Men det gick super bra! Blev superglad när jag fick på mig dom =) prova två par och det ena paret tog jag =) När jag var klar på VM så drog jag och handlade lite mat. 

När jag kom hem så greja jag lite och värmde mat. Mitt i allt kom vännen L. Vi snackade och jag åt :) 
Strax efter fem så tog jag farväl av vännen L och mötte jag min mamma och mina två syskon utanför här. Vi gick och käka på en resturang. Jag tog tre små rätter. Gott var det Men! vad mätt jag blev! 

Sen gick jag hem. Här hemma blev det tv och dator och så nu är det så med :)

Så ni får ha en fortsätt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar