torsdag 13 september 2012

Hösten är här!!!

Första gången idag på skitlänge som byxor åkte på!! :) Det är verkligen tecken på att hösten är här. Men solen lyste ute, men som sagt kyligt ute. 

Gick upp vid nio idag. Tog det lungt. Åkte till jobbet vid halv elva för jag skulle ha ett möte med en kollega där om mina pluggfrågor. 

Mötet kändes mycket bra faktiskt. Sen gick jag in till M:s rum och snackade med henne. Så det kändes skönt. Sen gick vi och tog lunch ihop. 
Fick vara med på ett möte idag med en grupp i AF. Det kändes bra å vara med på det och få inblick om hur ett möte med en grupp på arbetsplatsen ser ut och funkar. 
Sen satt jag och chefen ner och prata och han berätta lite om AF och hur det funkar och hur dom jobbar, allmänt om AF. Det var superintressant att höra på eftersom jag är inne och fundrar på den vägen nu. Sen blev det mer snacka med M och vi tittade på lite smink innan det var slut för dagen. 
Vi hade sällskap en bit. 
Det var supertrevligt att snacka med M idag. Det kändes superbra! =)

Åkte till ICA och handlade lite mat som jag behövde här hemma :). 

Kom hem, gjorde mat, greja lite. Sen satte jag mig i soffan med radion på och käka och lite sånt. Nyss såg jag på hockey mellan HV71-FBK det sluta 3-2 så HV71 vann!! =)

Känner mig rätt så trött nu. Så det blir sängen efter nyheterna som börjar strax. 

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar