onsdag 12 september 2012

Onsdag

Ställde kl. på halv åtta idag för att jag skulle gå upp och sätta igång en tvättmaskin. Så det gjorde jag. Sen gick jag och la mig och slumrade igen.  Kunde tyvärr inte somna helt, men det var skönt ändå. 

Gick upp sen vid halv tio blev det till slut. Käka frulle, gjorde i ordning mig, Tog bort kläder ifrån ställningen som redan hängde där. Sen hängde jag dit ny tvättade kläder.  
Efter det så packade jag väskan och så. 

Åkte till jobbet vid tjugo i tolv. Börja med å käka lunch. Inte världens bästa lunch....en pan pizza med pizza sallad. Men gott var det. Sen hade några köpt godis och det var ju otroligt farligt att inte röra de godiset. Så det slank ner några bitar under eftermiddagen. Tyvärr. Annars så var eftermiddagen på jobbet bra och trevlig.

Efter jobbet åkte jag till gymmet. Det är inte ofta jag åker å tränar så sent. Men så idag blev det och det gick lika bra det. Brukar känna en trötthet idag i kroppen eftersom jag har varit på gymmet 3dagar innan. Men det gick förvånatsvärt bra idag. Skönt, kul!! =) 

Kom hem runt halv sju. Då kände jag mig dödstrött! Men plocka ur väskan, gjorde mat och diskade. Kände att jag behövde diska. 

Satte mig sen i soffan och slog på tv och slog på datorn. Så nu sitter jag här :)

Hoppas att ni läsare hade en bra onsdag :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar