måndag 29 oktober 2012

=)

Jaha.....då var det inte långt kvar på denna höstmånad då. Snart dags för det där vintermånaderna. 

Gick upp idag efter nio. Fick inte så roligt samtal ifrån mamma. 
Åkte upp till gymmet. Kände mig taggad idag. Så det kändes bra. Tog ett snack med J först. För jag kände att jag ville få ur mig det som mamma hade sagt till mig. Men det hon sa var såna saker som alla gör. Så lite kunde jag skaka av mig och tänka att alla gör såna grejer någon gång. 

Träningen gick mycket bra. Ökade på bena ganska mycket idag. För jag kör nu 4*6 och inte 3*10 på bena. Men förövrigt kör jag 3*10.
Efter träning blev det dusch. Sen iväg till ICA. VARFÖR är det alltid så att man plockar till sig mer än vad man igentligen ska ha!!!?? 
Åkte i alla fall hemma efter handlingen. Hade pyttepanna, stekt ägg och gurka till middag. 

Satte mig sen framför datorn och softa. Riktigt mysigt faktiskt att sitta vid datorn, ha på radion och snacka med trevligt folk faktiskt. När det är grått, blåsigt och kallt ute. Det är inte alltid det händer. Men när det väl händer, så händer det =). 

Ska ikväll kolla på "Ensam mamma sökes" och sitta här vid datorn. Dricker ju en kopp varmt te med.

Ha en bra kväll vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar