onsdag 17 oktober 2012

Grå och tråkig dag

Vilken natt jag har haft! Somna typ vid ett tiden och vakna kvart i sju i morse jiippi, NOT=(

Idag var det dags för ett läkarbesök. Läkarbesöket gick bra. Men det jobbiga är ju att man måste rabbla upp vad man har för skada och lite bakgrund m.m. Sen fick jag reda på att jag har lågt blod tryck. Det var lite oroveckande för mig tyckte jag. Varför jag var till läkare idag är för att jag vill ha pengar efter Feb nästa år, så. Tog även upp min yrsel för den börjar jag bli en aning trött på nu. 
Det var första gången jag var på denna klinik. Så jag visste ju inte att dom inte tog kostnaden på faktura. Jag trodde det. Men som sagt, tror gör man i kyrkan. Så jag fick ta mig dit upp igen idag och betala efter träningen.

Efter läkarbesöket åkte jag hem och satte i gång med maten. Idag blev det svensk husmanskost=) köttbullar, potatis, sås, grönsaker och lingon. Det är mums det=). Rett som det var så ringde det på dörren. Då kom brevbäraren med min post och bland annat så var det med ett jättestort paket. Visste dirkt var det var!=) Det var min tröja med drakjedja. Den har en text på ryggen som jag tycker är såå bra!!=) Den texten lyder såhär
"Det är 
OKEJ
att 
känna"

 När jag hade käkat så åkte jag och träna. Körde idag de maskinerna och övningar som jag gillar. För mitt pogram är nu fullt. Ska ha uppföljning på fredag och får då ett nytt pogram. 

Ja, efter gymmet så var det ju bara att cykla och betala skulden. Jag var ass trött, men det fick gå ändå. 
Äntligen fick jag sen åka hem. 
Här hemma blev det att packa ur väskan, diska och göra mat. idag blev det omlett med wok grönsaker. Men kännde att det är inte gott längre. Tyvärr. Satt och kolla igenom posten med. 

Nu sitter jag och lyssnar på radio och skriver här. Kom på idag att det kanske är bättre å skriva tidigt på kväll här än sent. För ofta är det så att man har annat senare och då inte hinner och sen dags för sängen, så. 

Det var min onsdag det. Vädret idag har varit grå och tråkig. Regnet har hängt i luften. Men inget regn har kommit som tur va.

Ha Det Bra Läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar