tisdag 23 oktober 2012

Min kväll och träningen

Åkte till gymmet vid typ fem efter å haft en dö trist eftermiddag. 
Mötte upp min syrra J där. Jag bytte om till träningskläder. Vännen M var redan där :) 
Det blev lite snacka innan spinningen skulle dra igång. M trodde inte att jag och J var syskon. Det tyckte jag var lite roligt, M:s reation när jag sa det....haha =) hon blev helt paff och förvånad =) Jag hade tvingat syrran J att vara med kan jag medela. 
Passet var jättebra med mycket variation och det gillar jag. Gillar inte när det är bara att stå i 3an, sitta och så. Utan upp, ner, upp ner, spurter, m.m. I like =)
Jag blev kvar på gymmet en stund efteråt för att hålla syrran sällskap. Gillar inte att lämna någon själv som betyder mycket för mig <3 
När syrran drog till bussen så åkte jag hem. 

Kom hem, packa ur väskan, skärde ner en mango och gjorde smothi. Sen satte jag mig här vid datorn. 
Det blev intesivt och mycket intressant chatt på msn ikväll. Men det var mycket skoj med!! =)

Sitter och kolla nyheterna nu och skriver här och lite annat.

Hoppas att ni läsare har haft en bra tisdag?? 

Godnatt/godmorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar